Die Grafik ist auf der Konsole so hässlich.
Beiträge von AlexRied
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Sieht sehr gut aus.
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Warscheinlich sogar ultra flüssig. Nice one.
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Die Auswahl bei Kiebel ist aber nicht so groß. Schreib uns mal wie groß der Monitor sein soll dann können wir dir was raus suchen.
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Back 2 Topic please. Erstellt euch doch einfach ein Thema mit dem Namen "Mein Gehäuse".
Wie schon oben geschrieben: Ich habe mir jetzt für meinen AMD PC ein neues Gehäuse gekauft. Das NZXT H2, welches am 22.10.2013 erst wieder verfügbar ist.
Dann noch eine neue CPU und dann ist der PC erst mal fertig.
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DICE gibt die ersten Informationen zu Änderungen für den Battlefield 4 Start raus. Nach dem nicht ganz reibungslosen Start bei der Battlefield 4 BETA, ist dies aber nicht weiter verwunderlich. Angekündigt wurde unter anderem das die FPS Probleme, CPU Probleme trotz 6-Kern-Prozessor, das Festhängen im Ladebildschirm behoben werden sollen. Das sind aber nur einige Dinge die DICE bzw. in diesem Fall die Community erkannt hat. DICE ist auf jeden Fall dabei uns ein vernünftiges Spiel zu liefern.
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An den Waffen-,Fahrzeug- und allgemeinen Settings hat DICE, um das Spiel besser auszubalancieren, auch geschraubt. So wurde zum Beispiel die RPG so verändert das sie keine gelockten Ziele mehr verfolgt, die AK12 wurde im Burst Modus von 1000 Schuss die Minute auf 750 Schuss die Minute beschnitten... (weiter unten könnt ihr euch das komplette Changelog [Englisch] durchlesen)
Original Nachricht von DICE:
Zitat"We want to take this opportunity to thank everyone that has played the Battlefield 4 Beta! Your feedback has been crucial in testing the underlying infrastructure and reporting both bugs and balancing issues to ensure a smooth launch on October 29. In this blog post, we want to bring up some of the key findings and how we’re addressing these for the launch of Battlefield 4. Thanks again for playing and keep the feedback coming on the Battlelog Beta forums."
Low frame rate/stuttering
PC players may have experienced trouble in the Beta getting the game running at a good frame rate. Rest assured that we’re using the information we received to optimize the performance for the launch of the game. We also released three game client updates and a number of game server updates during the Beta to address some of these issues and to gather more information to ensure a smoother launch.Stuck on loading screen
We have identified some of the reasons why players, mainly on PC, were getting stuck on the loading screen and are currently working around the clock to decrease the rate at which this occurs. The latest PC patch for the Beta helped for some players and we are confident we will be able to minimize this issue for launch.High CPU usage during the Beta
CPU usage could sometimes skyrocket for dual, quad and six-core processors. We identified some of the reasons and released three patches with fixes that went live during the Beta, to address the problems. This was a true Beta, and as such all the crash reports that were generated during this period will actually help us make a better game.Controller layouts (X360/PS3)
We’ve increased the available controller options in Battlefield 4, including the new controller layout and multiple alternatives that we hope will make you feel right at home. If you’re more comfortable with the controls from Battlefield 3, we’ve got you covered. Just by bringing up the options menu, you can choose the “Veteran” layout, which is similar to that in Battlefield 3.Empty server listings (X360/PS3)
While in the Server Browser you may have seen lists of empty servers. By changing the filter options, you’ll be able to find populated servers that you can join. You can also use the “Quick Match” function to quickly get into the action.The elevator catapult (All platforms)
Although an interesting concept, elevators were never designed to act as a catapult or teleporter. The bug where the elevator button would catapult you up into the air is fixed for the final game. But we did enjoy all the crazy videos you’ve posted. Thanks!Gameplay balancing
We are still balancing gameplay, and in true DICE fashion will continue to do so well after the release of Battlefield 4. Below are just some of the gameplay changes based on your feedback that we’re making in time for the launch of the game.Infantry Changes
-Fixed how the player only receives a single local damage sound effect if he or she was the victim of a quick, clean kill. The sound and camera impact effect had too long a cool down between hits. This should improve the responsiveness of being killed and taking damage.-Reduced the fire rate of the AK12 in burst from 1000rpm to 750rpm. The rate of fire was too high when combined with the low recoil of the weapon, making it more powerful than intended in burst mode.
-Tweaked the compensator and muzzle brake so they’re properly less accurate in sustained automatic fire.
-Reduced and rebalanced full auto accuracy based on rate of fire for all automatic weapons to balance low ROF weapons. Low ROF weapons were remaining accurate long enough to get easy kills outside of their intended optimal range.
-Increased the default throw distance of the portable ammo and med packs. This makes it easier to throw these packs to teammates.
-Portable ammo packs now reload 2 magazines of bullets instantly and up a total of 4 magazines per pack over time. The player must stay on top of the ammo pack in order to benefit from all of the ammo reloading. Grenades, RPGs, and other explosive launchers do not benefit from the instant reload function of the Ammo Pack.
-Increased the muzzle flash of the 25mm and 40mm launchers to make their threat position more visible.
-Fixed an issue where the knife stab didn’t align with the kill event.
-The revive time has been increased from 7s to 10s.
Vehicle Changes
-Fixed some descriptions of weapons for vehicles that incorrectly described the function of the weapon.-Increased the damage of the Stinger and IGLA to 3 hits to kill attack choppers (was 25%, now 35%).
-Increased the speed of all TOW guided missiles to 75m/s from 50m/s so they can catch-up to fast vehicles like the Quad bike.
-Increased the sustained fire accuracy of the Coaxial LMG on armored vehicles because it was underpowered.
-Reduced the damage the 40mm and 25mm infantry weapons do to armored vehicles to highlight their anti-infantry role.
-Reduced the damage main gun on the IFVs against other armor to highlight their primarily anti-infantry role.
-Fixed an issue where the tank main gun did not correctly hit the center of the crosshair at all times.
-Multiple options are now available for controlling how your vehicles steer with a joystick on all platforms, as well as improved the responsiveness of steering while accelerating.
Locking Weapon Changes
-RPG7 and SMAW can no longer lock on to Laser Designated Targets. It was inauthentic and not balanced.-Fixed some projectiles not warning vehicles when they were fired on a Laser Designated target. Reduced the lock on distance for MBT LAW missiles to 350m from 500m. This gives the IGLA the clear long range AA role for soldiers, and keeps the team play element of Laser Designation.
-All Laser Designated missiles now do a maximum of 90% damage to Attack and Scout helicopters (down from 100%). This was done to give helicopters a chance to use their Fire Extinguisher countermeasure even against Laser Designated weapons.
General Changes
-The kill string in the score log now appears sooner, making the UI more responsive to a kill event.-The aim assist on X360/PS3 has been tweaked to be more consistent at all ranges. The assist was over powerful at close range, and not powerful enough at medium range. Players should now find that close combat requires much more player input and the snap to a target is far less forgiving. At medium range the player should experience a bit more assistance tracking targets, but generally still reduced aim assist effectiveness.
PC Specific Changes
-Fixed a string in On Foot PC key bindings that should have read “CROUCH (TOGGLE) / PRONE (HOLD)”.-Removed an unused “Underslung” key binding on PC, the “Select Gadget 1″ key binding now controls both of these actions as expected.
Quelle: http://blogs.battlefield.com/2…beta-feedback-blog-101613 -
Den haben odaN und Odin auch.
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Ich sehe jetzt nicht den Vorteil. Ist der einzige Vorteil angeblich schnelleres Internet? Oder was bringt es noch für Vorteile?
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Ich kenne mich leider nicht mit IP Telefonie aus. Aber ist es überhaupt noch notwendig IP Telefonie zu benutzen. Die Verträge sind doch nun schon sehr günstig.
Wofür brauchst du das denn? -
So. Scheiß auf Lüfter... Hab mir ein neues Gehäuse bestellt.
Das NZXT H2.
http://www.amazon.de/gp/produc…&linkCode=as2&tag=g4m3-21
Dann läuft der Rechner endlich wieder leise.
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Hat jemand ein paar tipps für einen cpu lüfter (140mm) und einen gehäuse lüfter (120mm)?
Beides sollte nicht unnötig teuer sein, leise sein und der 120er sollte mehr Luft als der 140er befördern.Hab mir bis jetzt als cpu lüfter den Alpenföhn Broken 2 und einen von Scythe angeguckt.
CPU: AMD FX 8350
Sockel: AM3+ -
Du wirst auf jeden Fall Battlefield 4 flüssig in High Settings spielen können.
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Pheno hat es schon. Ich werde es heute mal testen.
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Die Kollegen von Realmware haben einen neuen Settings Editor für Battlefield 4 entwickelt, der bereits mit der Beta zusammenarbeitet. Mit diesem lassen sich eine Vielzahl von bekannten und versteckten Optionen ändern und abspeichern - und das auch außerhalb des Spiels.
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Die Webseite Realmware folgt ihrer Tradition und hat nun auch für Battlefield 4 ein Tweak-Tool im Angebot. Mit dem "BF4 Settings Editor" soll man eine Vielzahl von Optionen außerhalb des Spiels ändern können - und das alles schon in der Beta-Version des kommenden Shooters. Laut den Entwicklern des Tools werden nun versteckte Optionen zugänglich, die sich im eigentlichen Optionsmenü nicht finden lassen.
Glaubt man der Beschreibung des BF4 Settings Editor, verfügt er über ein nutzerfreundliches Interface. Unerfahrenen Nutzern sollen Tooltips den Sinn und Zweck der verschiedenen Einstellungen erklären. Wer bereits Battlefield 3 besitzt, kann laut Entwickler des Werkzeuges die Settings daraus in den Nachfolger überführen. In puncto Sicherheit nennt Realmware eine Backup-Funktion, die vom ersten Start an die Einstellungen speichert. Darüber hinaus seinen Spieler zu jeder Zeit in der Lage, ihre Einstellungen mit einem einfachen Mausklick zu sichern. Dateifehler würden automatisch geortet und repariert, sobald man seine Einstellungen lädt.
Neben den meisten Standard-Optionen ermöglicht der BF4 Settings Editor auch das Feinstellen verborgener Optionen und Tastenbelegungen. Das beinhaltet, so der Entwickler, auch Konsolenbefehle, die nun direkt mit dem Spiel starten, falls der Nutzer das wünscht. Ein Profilmanager erlaubt dabei das Speichern zahlreicher Setting-Dateien.
Download: http://battlefield.realmware.c…settings-editor/downloads
Features: http://battlefield.realmware.c…-settings-editor/features
Screenshots: http://battlefield.realmware.c…ttings-editor/screenshotsQuelle der News: http://www.pcgameshardware.de/…or-Einstellungen-1092365/
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Wenn keiner will, habe ich einen besseren Vorschlag: Der Clan kauft dir deine Grafikkarte ab und das was bei ebay erziehlt wird kommt in die Clankasse.
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LOL 434 €...
Bei mir läuft es jetzt übrigens ohne ruckeln, alles auf "Ultra" mit 40 - 50 FPS. Das ist schon echt wahnsinn wie es aussieht und wie es sich spielen lässt.
Aber das kann noch nicht alles sein. Meine CPU läuft ziemlich am maximum. Die wird nächsten Monat ersetzt. Dann mal schauen wieviel FPS ich zu BF4 Release habe. -
Die grafikkarte ist schon zuhause. Ich leider noch nicht.
Ich werde heute Abend mal posten wie es läuft.
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Deine CPU sollte dafür ausreichen. Deine Hardware sieht eigentlich soweit in Ordnung aus. Die Laggs kommen vielleicht nur durch die BETA?
Was sagt denn dein Taskmanager bei der Leistung wärend du spielst?
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Warte mal noch mit bestellen. Ich glaube die fallen noch weiter im preis. morgen werden die neuen von amd vorgestellt.
heute kostet eine asus 7970 ghz edition matrix nur noch 250 €.
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Ich habe mir gerade eine ASUS Matrix Platinum RoG Radeon HD 7970 bestellt...
Wer sich für den Test interessiert: http://ht4u.net/reviews/2013/a…hd_7970_platinum_im_test/
Jetzt fehlt nur noch ein Prozessor. Da habe ich mir den AMD FX 8350 (8-Kern-CPU) rausgesucht. Der kommt dann nächsten Monat.